خانه وبلاگ کدورت سنج پرتابل با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



کدورت سنج پرتابل با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

کدورت سنج پرتابل با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع کدورت سنج پرتابل را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات تبدیل واحد کدورت-کدورت سنج آنلاین-دستگاه کدورت سنج آب-کدورت سنج چیست-کدورت متر-اندازه گیری کدورت که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

کدورت سنج پرتابل با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع تبدیل واحد کدورت-کدورت سنج آنلاین-دستگاه کدورت سنج آب-کدورت سنج چیست-کدورت متر-اندازه گیری کدورت خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع کدورت سنج پرتابل باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

کدورت سنج پرتابل با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع کدورت سنج پرتابل در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تبدیل واحد کدورت-کدورت سنج آنلاین-دستگاه کدورت سنج آب-کدورت سنج چیست-کدورت متر-اندازه گیری کدورت با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از کدورت سنج پرتابل را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

کدورت سنج پرتابل با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  کدورت سنج پرتابل را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی تبدیل واحد کدورت-کدورت سنج آنلاین-دستگاه کدورت سنج آب-کدورت سنج چیست-کدورت متر-اندازه گیری کدورت توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

 

کدورت سنج چیست؟ کدورت سنج ها تجهیزاتی آزمایشگاهی هستند که برای سنجش کدورت Turbidity مایعات شفاف نظیر آب و… مورد استفاده قرار می گیرند. این تجهیزات در صنایع آب و فاضلاب جهت تعیین کنترل کیفیت آب ابزاری ضروری و کاربردی هستند که گاها با نام  نفلومتر  Nephelometer نیز شناخته می شوند.

کدورت سنج ها عمدتا به صورت پرتابل جهت راحتی در انجام آزمایشهای محیطی طراحی می شوند.

کدورت به طور کلی به  ذرات معلق و غبار موجود در مایعات شفاف و هوا اتلاق می شود این ذرات در اصطلاح مواد کلوییدی،کدورت ویا  کدریت (کدر بودن) نام دارند.

کدورت در استانداردهای کنترل کیفی اینگونه تعریف می شود: همان طور که می دانیم وجود مواد کلوییدی یک خاصیت فیزیکی در نمونه های آزمایشگاهیست که سبب کدورت سیال می شود این امر سبب می شود تا نور تابیده شده به نمونه متفرق شده و یا جذب گردد. 

واحد اندازه گیری  کدریت به صورت  JTU یا NTU (Nephelometric Turbidity Units) بیان می شود.عامل و کاهش کدورت  امری مهم در سلامت انسان و محیط زیست است زیرا کدری زیاد در آب های آشامیدنی می تواند به بیماری های دستگاه گوارش منجر شود.پس آب آشامیدنی باید صاف و زلال باشد.کاهش کدریت آب علاوه بر حفظ و سلامتی و بهداشت مردم در جلوگیری از مسایل و مشکلات سیستم توزیع آب  نیز بسیار مهم است.

کدورت آب  باعث کاهش راندمان گندزدایی و کاهش اثر گندزدا ها و افزایش هزینه گندزدایی می‌شود. کبالت زیاد در آبهای سطحی و زیرسطحی  مانند دریاچه ها، رودخانه ها و مخازن، می تواند میزان نور نفوذی به عمق را کاهش دهد که می تواند رشد گیاهان آبزی غوطه ور را متوقف کند و در نتیجه بر گونه هایی که به آنها وابسته است، مانند ماهی و صدف های حلزون تاثیر می گذارد.

کدورت سنج Turbidity meter  یا Nephelometer :

کدورت سنجی اندازه گیری مواد کلوییدی در آب است. کدورتها عمدتا ناشی از کثیفی، از مواد جامد معلق ناشی از فیتوپلانکتون ها، فعالیت های انسانی و خرابکاری زمینی مانند ساخت و ساز می شود. کلمه یا واژه ی کدورت برای توضیح ظاهر مات یا شیری محیط های مایع یا جامد مانند آب ( آب فاضلاب ، حمام ، معدنی و آشامیدنی ) ، نوشیدنی ها ( آبجو، آب میوه و غیره) یا شیشه ی پنجره (شیشه نیمه شفاف) استفاده می شود.

در اصطلاحات فیزیکی ، کدورت متناسب با ذرات پراکنده با اندازه های مختلف یا جذب شدن نور، می باشد که به محیط مورد بحث ظاهری مات و ابری می دهد. در اصطلاحات فیزیکی ، کدورت متناسب با ذرات پراکنده با اندازه های مختلف یا جذب شدن نور، می باشد که به محیط مورد بحث ظاهری مات و ابری می دهد. کدورت به وسیله ی حضور ذرات معلق مانند میکرو اورگانیسمها ، سنگ آهک ، لجن یا مخمرها حاصل می شود.

عملکرد کدورت سنج پرتابل :

Turbidity Meter یا کدورت سنج به دستگاهی گفته می شود که به روش اپتیکی ( انعکاس نور توسط ذرات معلق کلوییدی )  مقدار کدورت محلول ها را اندازه گیری می کند. این دستگاه در  سه نوع رومیزی پرتابل و آزمایشگاهی موجود است که میزان کدری محلول  ها را مطابق با استاندارد ISOEN7027 به وسیله ی سنسور کدورت سنج (نور پراکنده شده تحت زاویه ی ۹۰ درجه) اندازه گیری می کند. منبع نور مادون قرمز به همراه سنسور کدورت سنجی امکان اندازه گیری نمونه های رنگی و بدون رنگ را  با دقت بالاتری فراهم می نماید.کاربردهای کدورت سنج : • تصفیه آب آشامیدنی / • تصفیه آب فاضلاب / • صنایع غذایی و نوشیدنی / • صنایع پتروشیمایی

 

کدورت سنج پرتابل با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات تبدیل واحد کدورت-کدورت سنج آنلاین-دستگاه کدورت سنج آب-کدورت سنج چیست-کدورت متر-اندازه گیری کدورت پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله کدورت سنج پرتابل را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از کدورت سنج پرتابل را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.   


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




محصولات مرتبط


مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟